Ügyviteli rendszer

A cég döntéshozóinak a vállalat környezetére, belső működésére és a kettő közti tranzakciókra vonatkozó valós idejű információkra van szükségük a gyors, üzletileg hatékony döntések meghozatala érdekében. A megfelelő ügyviteli rendszer ezen információk tárolására, feldolgozására, automatizált kinyerésére alkalmas. Az iparági jellegzetességek, a cég specifikus munkafolyamatok miatt elsősorban a cégre szabható ügyviteli rendszerek a leghatékonyabbak. A moduláris felépítés a bővíthetőséget és az egyes területek teljes átláthatóságát biztosítja. A vállalkozásirányítást támogató modulok a vevőközpontú működést, az operatív folyamatok moduljai az erőforrás szükséglet optimalizációját, az elektronikus üzletviteli modulok a kapcsolattartást könnyítik, teszik követhetővé.

Vállalatirányítási rendszerek alkalmazásának közvetlen és közvetett pozitív hozadékai is vannak.

A WinNER ERP rendszer bevezetésével, használatával korszerűsíthetőek, automatizálhatóak egyes folyamatok, ezzel átláthatóbbá válik a szervezet, az üzleti tevékenységgel kapcsolatos adatok könnyen és gyorsan kinyerhetőek, elemezhetőek és megjeleníthetőek. A WinNER ERP rendszer hozzásegíti a vállalkozást a régi ügyfelek megtartásához, a munkaerő hatékonyságának növeléséhez, ami minden esetben forgalomnövekedést eredményez. A releváns információk valós idejű követése révén javul a kapacitások kihasználtsága, lerövidül a döntéshez szükséges idő, optimalizálhatóak a folyamatok, megalapozottá válnak a döntések, mindezzel nő a vállalkozás versenyképessége.

A vezetői döntéshez szükséges adatok rövid időn belül minden területről a kívánt tartalommal a rendelkezésre állnak. A költségek az egyes munkaterületeken optimalizálhatóvá válnak, illetve a szervezeti struktúra, a munkaerő ideális összeállítása lehetővé válik. A szervezeti egységek, adott esetben telephelyek ügyviteli rendszer segítségével történő összekötésével egységesebbé és hatékonyabbá tehetők a munkafolyamatok, pontos, naprakész adatok nyerhetők a rendszerből, megszüntethető a duplikáció, egyéb adminisztratív hiba.

Az ügyfelek ügyviteli rendszerben történő kezelése lehetővé teszi az egyedi bánásmódot, mellyel az ügyfél elégedettség is növelhető, illetve adott esetben ügyfél specifikus akciók, árengedmények is beállíthatók. Az ügyfelek ügyviteli rendszer alkalmazásával történő szegmentálása a cég marketing munkájának, kommunikációjának könnyítését is jelenti egyúttal.

Az egységes – ügyviteli rendszerben tárolt – adatok minden munkaterület esetében az adatok hitelességét biztosítják, a minőségbiztosításhoz nyújtanak megfelelő alapot.

A modulokból felépülő, cégre szabható ügyviteli rendszer több nyelven áll igény esetén a rendelkezésre, ezzel tovább könnyítve a határon kívüli telephelyekkel, ügyfelekkel rendelkező cégek életét.

A WINFORM Informatikai Kft, a Modern vállalkozások programjának minősített szállítója.

Vállalkozz Digitálisan!