CRM

A WinNER ERP rendszer CRM modulja az ügyfélkapcsolat kezelést segíti a felhasználók számára az információk gyors összegyűjtésével és tárolásával. Támogatja a kapcsolattartást az ügyfelekkel, az értékesítést, a beszerzést és az események szervezését, valamint az eseményekhez kapcsolt feladatok rögzítését és kiosztását.

A CRM modul a munkatársak törzsben megadott személyeket, illetve az ahhoz rendelt névjegyeket használja az események hozzárendelésére és az üzenetek küldésére.

Partner információk

A partnerekről a rendszer különböző menüpontjaiból gyűjti össze az információkat, hogy segítse az áttekinthetőséget, segítse a gyors tájékozódást.

A rács nézetben Vevők és a Szállítók fülön választhatjuk ki, hogy mely partnereket szeretnénk látni.

  • Kapcsolati adatok: megtekinthetőek a partner alap cím adatai, névjegyei, gyűjtői és üzletkötői.
  • Forgalmi adatok: a partner utolsó 3 éves forgalmi adatai tekinthetők meg, különböző lekérdezésekben. Időarányos lekérdezésben a mai naptól számítva visszafelé tekint egy évre. Teljes éves lekérdezésben a teljes év forgalmát nézi.
  • Pénzügyi egyenleg: gyors áttekintést mutat a partner jelenlegi pénzügyi státuszáról.
  • Szerződések, kondíciók: itt lehet a partner jelenlegi szerződéseit, kedvezményeit áttekinteni.
  • Események, feladatok: partnerhez kapcsolódó események áttekinthetőek.
  • Rendelések, számlák: a partner jelenleg folyamatban lévő bizonylatai megtekinthetőek.
  • Vevőnél lévő készlet: a vevőnél lévő bizományos készleteket lehet megnézni.

Raktár készlet

A raktár kiválasztásával gyorsan elérhető az aktuális készlet. A cikktörzs egyszerűsített változatában gyorsan rendelkezésre áll az elérhető készlet.

Események

Esemény típusok

Az esemény típusok menüben adhatóak hozzá, módosíthatók azok az esemény típusok, amelyekre a későbbiekben szeretnénk eseményeket létrehozni. Új létrehozásánál alap beállított típus fajtából választhatunk. Ilyen alap fajtákat nem tud a felhasználó létrehozni, kizárólag a fejlesztők, ha szükséges. Ezekhez az alap fajtákhoz hozhatunk létre részletesebb típusokat, megnevezéssel, egyedi színnel (listában és naptárban megjelenő szín), valamint egyedi jogosultsággal. Ugyanitt megadhatjuk az értesítés módját és szövegezését.

Esemény naptár

Az esemény naptárban havi vagy heti bontásban láthatóak a létrehozott események. Az események színe és a naptárban megjelenő adatok tartalma testreszabható. Az események láthatósága jogosultság függő.

Események nézet

A menü tartalma megegyezik az Esemény naptár menüvel. Különbség a megjelenítésben van: Itt rácsszerkezetes formában látjuk ugyanazokat az eseményeket. Külön fülön lehet látni az aktuális és a lejárt eseményeket. Megnézhetjük az eseményhez rendelt feladatokat, illetve felvehetünk új feladatokat is. Láthatjuk az eseményhez rendelt dokumentumokat, új dokumentumot csatolhatunk az eseményhez. Az események láthatósága itt is jogosultság függő. Ugyanitt exportálhatóak Excelbe az események adatai.

Kérjen díjmentes személyes konzultációt

    A WINFORM Informatikai Kft, a Modern vállalkozások programjának minősített szállítója.

    Vállalkozz Digitálisan!
    Ez a weboldal is sütiket használ!
    A kényelmes böngészési élmény érdekében sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. A weboldalon megtekintheti az Adatkezelési és Süti Tájékoztatónkat (PDF).
    Szükséges:
    Az weboldal működéséhez elengedhetetlenül szükséges sütik. Ezek nélkül a weboldalt nem lehet megtekinteni.
    Statisztikai:
    A weboldal statisztikáinak elemzésével tudjuk weboldalunkat hatékonyabbá tenni, hogy a lehető legmagasabb felhasználói élményt nyújtsuk kedves látogatóinknak. Ezért gyűjtünk statisztikai adatokat a Google Analytics segítségével, amely kizárólag az IP címeket tárolja a személyes adatok közül.
    Reklámcélú:
    Azért települnek ezek a sütik, hogy a felhasználót számára egyedi, releváns, érdeklődési körébe tartozó reklámajánlatokkal tudjuk megcélozni.
    Sütik működésének megtekintése Elfogadom