A WinNER integrált vállalatirányítási rendszer bevezetésével, használatával korszerűsíthetők, automatizálhatók egyes folyamatok, ezzel átláthatóbbá válik az Ön vállalkozása, az üzleti tevékenységeivel kapcsolatos adatokat könnyen és gyorsan kinyerheti, elemezheti és megjelenítheti. A WinNER hozzásegíti vállalkozását régi ügyfelei megtartásához, a munkaerő hatékonyságának növeléséhez, ami minden esetben az Ön forgalomnövekedését eredményezi. A releváns információk valós idejű követése révén javul kapacitásának kihasználtsága, lerövidül a döntéshez szükséges idő, optimalizálhatóak a készletszintek és folyamatok, megalapozottá válnak döntései, mindezzel nő vállalkozásának versenyképessége.
A WinNER 2018 ERP áruforgalmi rendszerében megvalósított speciális készletvezetési algoritmusok, illetve készlet-tervezési adatok (készletszintek) többféle készletelemzési, készletmenedzselési módszert tesznek lehetővé.
A rendelkezésre álló készletanalitikák minden fontos információt biztosítani tudnak az alapanyagok és késztermékek, áruk optimális készletszintjének kialakításához. A rendelési javaslatok segítségével az aktuális rendelésállomány, a készletforgás és/vagy a készletszintek alapján segíti a rendszer a beszerzési és készletezési feladatokat. Egyedi megoldásokkal megrendelési tervek kialakítása is lehetséges.
Az alkalmazott adatmodell segíti a teljes körű termékfelelősségi rendszerek kialakítását is.
A WinNER 2018 ERP áruforgalmi rendszerében kezelhető raktárak száma korlátlan: ezek lehetnek – többek között – saját vagy bizományos, illetve konszignációs, továbbá gyártási, selejt vagy ügynöki raktárak. A rendszer installálásakor az Ön igényeinek megfelelő raktárstátuszok kialakítása is lehetséges. Minden raktár készlete külön lekérdezhető, e mellett a készlet összesítve is látható. A raktári műveletek a bizonylatrendszertől független jogosultsággal is kezelhetők. A rendszerben lehetőség van belső (raktári) rendelések, diszpozíciók, raktárankénti raktárhely, illetve négyféle készletszint kezelésére is.
A WinNER 2018 ERP áruforgalmi rendszer alapértelmezésben FIFO szerinti beszerzési áras készletnyilvántartást valósít meg: minden bevételezést tételesen naplóz, a beszerzéskori bekerülési költséggel együtt. A bekerülési költség a tényleges önköltség, tehát tartalmazhatja a járulékos költségeket is, mint fuvarköltség, vámterhek, illetékek, továbbá magában foglalhatja a jóváírásokat is. A készletnyilvántartási rendszer lehetőséget biztosít, gyártási idő (szavatosság) és/vagy gyártási azonosító, illetve sorozatszám szerinti készletnyilvántartásra is. A készletnyilvántartásban ez egy beszerzéshez kapcsolódó mozgások össze vannak láncolva, így egy utólagosan érkező érték módosítás (fuvarköltség, jóváírás) utólagos feldolgozására is van mód, mely ezután az összes érintett tétel értékén és a készletkönyvelésen is átvezetődik
A WinNER 2018 ERP rendszer raktárirányítási moduljával olyan komplex megoldáshoz jutnak felhasználóink, mely tetszőleges tárolási formák, raktárhelyek kezelését biztosítani tudja, a cikkelemes, a sarzsos és/vagy gyártási idő, illetve lejárati dátum kezelésével együtt. A raktári utasítások és műveletek mobil (androidos) eszközök segítségével valós időben kezelhetőek. Tetszőleges kapcsolat alakítható ki az ügyvitel logikai, és a raktárirányítás fizikai raktárai, tárolási helyei között.