B2B

Az internetes vevőszolgálati rendszer lehetővé teszi a regisztrált felhasználók számára, hogy a WinNER rendszerrel Internet (HTML) felületen keresztül kommunikáljanak. A bejelentkezés felhasználónként egyedileg vagy csoportosan kialakítható hozzáférési rendszerrel van ellátva. A modul alkalmas on-line vagy kötegelt módú rendelésfelvétel elvégzésén túl, a partnerek számára fontos további információk kezelésére is (nyitott rendelések, forgalmi és pénzügyi információk, árlista letöltések, levelezés, stb.). Az egyes funkciók (rendelés, rendelés-visszaigazolás, diszpozíciós műveletek, stb.), hozzáférések, adatelérések központilag paraméterezhetők és ellenőrizhetők, többnyelvű kezelői felületen keresztül. A rendszer képes több raktár, helyettesítő és kiváltó cikk kezelésére. Többnyelvű kezelői felülettel, központilag paraméterezhető felhasználói felülettel és adatokkal, rendelés, rendelés-visszaigazolás és diszpozíciós funkciókkal. Automatikus e-mail visszaigazolási funkciók, felhasználó specifikus, időszaki forgalmi és állapot lekérdezések, felhasználó specifikus áradatok (engedmények, akciók kezelése) biztosítják az ügyfél számára a megfelelő információk elérését.

Az internetes beszállítói rendszeren keresztül felhasználóinkat olyan beszállítói megoldással tudjuk kiszolgálni, ahol a beszállítók egységes rendszerben tudják megkapni, feldolgozni a megrendeléseket, és tudják számlázni teljesítéseiket, melyek a rendszerben automatikus feldolgozásra kerülnek. A vevőszolgálati rendszerhez hasonlóan egy partner számára többféle hozzáférési lehetőség kerülhet beállításra.