Rólunk

A WINFORM Informatikai Kft. alaptevékenysége üzleti informatikai rendszerek tervezése, fejlesztése, értékesítése és üzemeltetése.

Cégünk fő terméke a WinNER Integrált Ügyviteli és vállalatirányítási rendszer, melyet alapvetően közepes méretű vállalkozások számára fejlesztettünk. Az ügyviteli rendszerek minden komponensét egységes fejlesztő gárda készítette és fejleszti folyamatosan tovább, közös fejlesztési környezetet és komponens-készletet használva.

Etikai szabályzat

A WINFORM Informatikai Kft. jogelődei 1995-ben kezdtek el egy általános ügyviteli keretrendszer fejlesztését. A WinNER Integrált Ügyviteli és vállalatirányítási rendszer sokéves ügyvitel- és számítástechnikai fejlesztői munka (pénzügyi, számviteli, áruforgalmi, külkereskedelmi és belkereskedelmi rendszerek) és számos felhasználónál történt bevezetés (több tucatnyi áruforgalmi, pénzügyi, illetve külkereskedelmi rendszer), alkalmazási támogatás során szerzett tapasztalatok felhasználásával készült.

A WinNER Integrált ügyviteli rendszerek forgalmazására, hátterének biztosítására jött létre a WINFORM Kft. 1997-ben. Tulajdonosai magyar magánszemélyek. Főállású, felsőfokú végzettségű munkatársainak száma jelenleg 14 fő. Meghatározó munkatársai 15-20 éves informatikai és szervezési tapasztalattal rendelkeznek.

A WINFORM Informatikai Kft. 2004-ben bevezette az ISO-9001 minőségirányítási rendszert. A rendszer bevezetésének célja, fejlesztéseink minőségének folyamatos javítása, az ügyfél kiszolgálás minőségének emelése, cégünk ügyviteli folyamatainak fejlesztése.

Elkezdtük a WinNER újgenerációs, oracle alapú vállalatirányítási rendszerének fejlesztését.

Elkészült a WinNER 2018 ERP vállalatirányítási rendszerünk. Megtörténtek az első bevezetések is az év folyamán.

Elkészült, és bevezetésre került a WinNER 2018 ERP rendszer új raktárirányítási rendszere, android alapú mobil eszközök kezelésével.

Új cash-flow menedzsment és vezetői információs pult (dashboard) funkciókkal bővült a WinNER 2018 ERP vállalatirányítási rendszerünk.