A folyamatos fejlesztői munka során új modullal bővítettük a rendszer eszköztárát, melyet külön opcióként kínálunk a programhoz
A modul segítséget nyújt a rendszert használó gazdálkodó szervezet pénzügyi helyzetének könnyebb áttekintésében és a rendelkezésre álló pénzeszközök naprakész menedzselésében.
A Cash-flow modul a funkció indításakor számba veszi a rendelkezésre álló pénzeszközöket, legyen az bankszámla egyenleg vagy pénztárban lévő készpénz. E mellett kigyűjti paraméterezhető kategóriákba rendezve a lejárt követeléseket és tartozásokat. A legyűjtés történhet napi, heti vagy havi bontásban.
Lehetőség van kézi tételek rögzítésére: ilyenek lehetnek például azok a számlák, amiket még nem könyveltünk be, továbbá a gazdálkodó szervezet életében már előre ismert, rendszeresen ismétlődő kifizetések vagy bevételek, mint a bérek, adók, bérleti díjak. Ezeknek a kézi tételeknek az esedékessége egy ütemező felületen több szempont szerint paraméterezhető.
Az automatikusan lejáró tételek az esedékességük után automatikusan kikerülnek a kimutatásból és átkerülnek a Lejárt tételek közé.
A várható pénzmozgások az alábbi táblázatban jelennek meg havi bontást választva:
A táblázat bármelyik nem 0 cellájára kattintva megjelenik az adott cellába gyűjtött összes tétel:
A kiválasztott sor részleteit az alsó gombok segítségével lehet megnézni, automatikusan előhívható az aktuális folyószámla tétel, illetve a berögzített számla összes adata. Lehetőség van a fizetési határidők tételenkénti módosítására is a pénzeszköz állomány időbeli lefutásának kiegyenlítése érdekében, természetesen az érintett partnerekkel történő egyeztetéssel összhangban.
A modul képes a nyitott rendelések, még nem számlázott vevői követelések és szállítói tartozások összesítésére is. Így a megrendelés állomány az esedékesség dátumán, mint várható bevétel/kiadás is megjelenik, külön sorban, ezáltal reálisabb képet adva a várható pénzügyi helyzetről.