B2B

Az internetes vevőszolgálati rendszer lehetővé teszi a regisztrált felhasználók számára, hogy a WinNER rendszerrel Internet (HTML) felületen keresztül kommunikáljanak. A bejelentkezés felhasználónként egyedileg vagy csoportosan kialakítható hozzáférési rendszerrel van ellátva. A modul alkalmas on-line vagy kötegelt módú rendelésfelvétel elvégzésén túl, a partnerek számára fontos további információk kezelésére is (nyitott rendelések, forgalmi és pénzügyi információk, árlista letöltések, levelezés, stb.). Az egyes funkciók (rendelés, rendelés-visszaigazolás, diszpozíciós műveletek, stb.), hozzáférések, adatelérések központilag paraméterezhetők és ellenőrizhetők, többnyelvű kezelői felületen keresztül. A rendszer képes több raktár, helyettesítő és kiváltó cikk kezelésére. Többnyelvű kezelői felülettel, központilag paraméterezhető felhasználói felülettel és adatokkal, rendelés, rendelés-visszaigazolás és diszpozíciós funkciókkal. Automatikus e-mail visszaigazolási funkciók, felhasználó specifikus, időszaki forgalmi és állapot lekérdezések, felhasználó specifikus áradatok (engedmények, akciók kezelése) biztosítják az ügyfél számára a megfelelő információk elérését.
 
Az internetes beszállítói rendszeren keresztül felhasználóinkat olyan beszállítói megoldással tudjuk kiszolgálni, ahol a beszállítók egységes rendszerben tudják megkapni, feldolgozni a megrendeléseket, és tudják számlázni teljesítéseiket, melyek a rendszerben automatikus feldolgozásra kerülnek. A vevőszolgálati rendszerhez hasonlóan egy partner számára többféle hozzáférési lehetőség kerülhet beállításra.

 

Ingyenes személyes konzultáció
  • Folyamatos azonnali
    support
     
  • Személyre szabható
    rendszer
     
  • Felhasználóbarát
    kezelőfelület
     
  • Rugalmasan illeszthető
    bármilyen rendszerhez

WINFORM
Informatikai Kft.

 

info@winner.hu

H-1145 Budapest
Uzsoki utca 36/A

06 1 / 273-0632